- Skoroszyt z listwą A4 Barbara biały
- Koszulki na katalogi OFFICE PRODUCTS poszerzana PP A4 krystal
- Skoroszyt A4 kartonowy Barbara z zawieszką 1/1
- Papier kserograficzny XERO STEINBEIS CLASSIC WHITE 80g/m2 A4
- Ręcznik papierowy Tira celuloza 2-warstw. w folii
- Galeria Papieru - Teczka ozdobna na dyplom ze złotą ramką i napisem, bordowa
- Okładka na książkę A4/3R D&D
- Koperta rozszerzana C4 HK RBD biała, A&G
- Długopis 0,7 mm SUPERB, niebieski, Pentel
- Koperta C4 biała HK 25 szt, Bantex
- Teczka wiązana A4 biała 320x250x35 z kartonu bezkwasowego 240G Besk.
- Koperta C4 biała HK 50 szt, Bantex
Puzzle dla 5-latki? Sprawdź nasze propozycje!
Przechowywanie dokumentów w domu – jak zadbać o porządek?
Producent
- 3M (4)
- Aliga (1)
- Annmark (1)
- Argo (3)
- Biurfol (23)
- Delfin (2)
- Delfin (1)
- Derform (1)
- Donau (20)
- dpCraft (1)
- Dual (1)
- Eagle (1)
- Easy (1)
- Fellowes (1)
- Folkstar (1)
- Giotto (1)
- Grand (3)
- Horse (2)
- Interdruk (8)
- Jumatex (4)
- Kalnex (1)
- Kobra (1)
- Koh-I-Noor (2)
- Leitz (5)
- Mar-Bor (4)
- Michalczyk i Prokop (2)
- NET (4)
- Office Product (3)
- Office Products (22)
- PantaPlast (1)
- pbs (4)
- Pelikan (2)
- Q-CONNECT (39)
- SDM (1)
- St.Majewski (1)
- Stil (1)
- Tetis (34)
- Titanum (10)
- UHU (1)
- Warta (1)
Dostępność
Cena
-
od
do
Akcesoria biurowe
23,51 zł
23,51 zł
Akcesoria biurowe, z którymi zapanujesz nad dokumentami
Niezależnie od tego, czy prowadzisz biuro, pracujesz, czy studiujesz, potrzebujesz różnorodnych artykułów piśmienniczych. Ale nie tylko. Akcesoria biurowe to cała masa przedmiotów, które pozwalają zapanować nad dokumentami i utrzymać w nich ład. Każdy posługuje się przecież czymś do pisania, oznaczania, segregowania i przechowywania. Dlatego dostępny asortyment jest taki pomocny i niezbędny w każdym miejscu, w którym pracują ludzie.
Praktyczne, użyteczne i trwałe akcesoria piśmiennicze
Akcesoria biurowe to nie tylko pinezki i zszywacze. To przede wszystkim różnorodne przyborniki, jakimi w końcu zorganizujesz przestrzeń na swoim biurku. Z łatwością będziesz przechowywać wszelkie artykuły piśmiennicze oraz dokumenty. Ponieważ wybór gadżetów biurowych jest taki duży, możesz zaaranżować miejsce pracy tak, jak tego potrzebujesz. Zobacz, które akcesoria przydadzą Ci się najbardziej.