Producenci
Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Szybka wysyłka 
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje
Jak kupować?

Zakupy w ANNMARK Maria Karwala  w kilku krokach  

  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

 

Wyszukiwanie towaru w ANNMARK Maria Karwala:

1. Towar w sklepie można wyszukać zawężając wyniki w drzewie kategorii znajdującym się po lewej stronie ekranu

2. Wpisując w pole "szukaj"   nazwę szukanego produktu lub jej fragment, symbol, kod kreskowy  lub producenta.

 

Stany dostępności


Stany dostępności w ANNMARK Maria Karwala

Statusy dostępność oznaczają: 

"duża ilość" -  że danego towaru jest powyżej 10 sztuk.

" średnia ilość" - 5-10 szt. 

"na wyczerpaniu" - poniżej 5 sztuk

"brak towaru" -   towar wyprzedany, nie ma możliwości dodania do koszyka

"dostępny na zamówienie" -  danego produktu aktualnie w sklepie nie ma, ale istnieje możliwość sprowadzenia go. Klientów zainteresowanych danym produktem,  prosimy o kontakt - sprawdzimy dostępność oraz aktualną cenę , a  informację przekażemy  zainteresowanym.  Zwykle sprowadzenie produktu trwa ok. 1-3 dni roboczych.

"wycofane z oferty" - towar stale niedostępny

"spodziewana dostawa" - towar zamówiony, oczekujemy dostawy w ciągu kilku najbliższych dni.

Sposoby płatności

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    1. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    2. Za pomocą karty płatniczej:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    3. Za pośrednictwem platformy płatniczej:
      • Płatności Shoper  ( Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl) )
    4. Za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
    5. Kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
  2. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  3. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.
  4. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

 

 

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień


Stan zamówień można sprawdzić logując się do sklepu. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl